IIFYM diéta: hogyan lehet fogyni mindent enni

Fogyás iifym

Tartalom

    A mennyiség feletti minőség tűnik az egészséges táplálkozás új mantrájának.

    fogyás iifym

    A szakértők arra ösztönzik az embereket, hogy teljes táplálkozási étrendet kövessenek, és a beszélgetés burjánzik. A fogyasztók kevesebb feldolgozott ételt fogyasztanak, és kevesebb egyszerű összetevőt keresnek.

    Igen igen. Áttekintjük ezt a módszert, hogy lefogyjunk, ha mindent elfogyasztunk. Hogyan működik és mindenekelőtt működik? Nem, ez nem egy jól ismert koreográfus diszkós dal.

    Úgy tűnik, hogy kevésbé foglalkoznak a kalóriák számolásával, és jobban érdeklik őket, hogy kalóriájuk számoljon. Amit az IIFYM megközelítés nem diktál, az az, hogy az embernek milyen ételeket kell fogyasztania e célok elérése érdekében.

    A követők technikailag követhetik a gyorsétterem, a burgonya chips és a fagylalt diétáját, mindaddig, amíg a napi makrókat körmölik ezért az étrend alternatív neve, rugalmas étrend.

    Más szavakkal, a minőség elsőbbséget élvez a mennyiséggel szemben. Sokan értékelik azt a szabadságot, amelyet ez a diéta kínál a szigorúbb étrendektől, mint például a Paleo-étrend, mert egyetlen étel sincs korláton kívül.

    fogyás iifym

    Pozitívum: Azonban csak azért, mert az étkezésed megegyezik a makróddal, még nem jelenti azt, hogy elősegítenék az általános jólétet, fogyás iifym akkor, ha a grammok számlálásával vagy elfoglalva az általános étrend figyelembevétele nélkül.

    Itt lehet az étrend rövid: A minőség figyelmen kívül hagyása nagy hiba. Az IIFYM lencsének köszönhetően az összes szénhidrát lényegében egyenlő, ami azt jelenti, hogy egy alma vagy egy édesburgonya ugyanannyit ér, mint egy marék Skittle.

    fogyás iifym

    A hamburger és a krumpli összehasonlítható egy olívaolajban főtt tál és zöldségfélékkel, mivel a két étkezés hasonló keveréket biztosít a zsírból, szénhidrátból és fehérjéből. Fogyás iifym ezek a példák szemléltetik, a makrók nem mondják el az egész történetet: Válasszon kiváló minőségű szénhidrát- fehérje- és zsírforrásokat - beleértve a zöldségeket, gyümölcsöket, hüvelyeseket, teljes kiőrlésű gabonákat és dióféléket - széles spektrumú vitamint, ásványi anyagot, fitotápanyagok és rostok, amelyek mindegyike fontos szerepet játszik a betegségek megelőzésében.

    A napi makro-célok rangsorolása az elfogyasztott ételek típusától függetlenül lehetővé teheti a fogyást vagy a súlygyarapodást, de fogyás iifym nem védi meg az artériákat, nem ellenőrzi vagy mérsékli a vércukorszintjét.

    fogyás iifym

    A tápláló és egészséges étrend megtervezésekor a minőség és a mennyiség nem zárja ki egymást: egymás mellett járnak, és nagyon gyakran az egyik szempont javítása kedvez a másiknak. Ha az IIFYM ötlete felkeltette Önt, arra kérem Önt, hogy találkozzon makróival, beleértve a zöldségeket, gyümölcsöket, hüvelyeseket, teljes kiőrlésű gabonákat, dióféléket és magokat, valamint sovány fehérjéket, például halat és baromfit.

    fogyás iifym

    Így hosszú távú egészségi állapotára, valamint rövid távú céljaira figyel.