NŐI CIKLUS ÉS TÁPLÁLKOZÁS, ÉTVÁGY KAPCSOLATA - Dia-Wellness

Női hormon diéta. ciklusharmonizáló diéta nőknek menstruációs ciklusukhoz | Hormonharmónia

Nem működik a diétád? Rendszeresen mozogsz, de mégsem érzed jól magad a bőrödben?

Írta: K G Majd kicsattansz az örömtől, néha viszont rád ragad a búskomorság? Ha a súlyod is ugyanolyan sebességgel változik, mint a kedved, mindenképpen fogyaszd többször ezt az öt kulcsfontosságú élelmiszert! A hormonok az egész életünkre hatással vannak: képesek pattanásokat és emlőfeszülés okozni, ahogyan a súlygyarapodást, a fogyást és a ragyogó bőrt is nekik köszönhetjük. Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozd ki magadból, próbálj meg figyelni az étkezésedre és fogyassz minél többször ezekből a hormonoptimalizáló élelmiszerekből.

Ha a szokásaidtól eltérő étrendet és testmozgást tervezel azért, hogy fogyj, vagy egyszerűen csak hogy egészségesebbnek érezd magad és kevésbé sújtsanak le rád a menstruációs ciklussal összefüggő problémák, akkor máris gratulálok, mert az ösztöneid figyelemre méltóan jól működnek! Az, hogy jobban érezd magad a bőrödben, és hogy az ideális súlyodat elérhesd bizony mind az ételen, a mozgáson és az életmódodon múlik.

Ám — saját hibádon kívül — lehet, hogy ez eddig nem ment túl jól… Most segítek neked rálátni, miért!

5 étel, amelyek egyensúlyba hozzák a hormonokat

Ez azért van, mert az étrend és a fitneszipar jó értelemben vett ún. Az ajánlások mögött végzett kutatások nagy része férfiakra irányul, és a nők egyedülálló biokémiai szükségleteivel ezek a férfiközpontú kutatások nem foglalkoznak.

legerősebb zsírégető verem fogyjon természetesen 15 nap alatt

Ugyanakkor a nők a wellness iparági termékek és trendek legnagyobb fogyasztói és célcsoportjai. De mivel a legtöbb kutatásban férfiak a tesztalanyok, és mivel a nők teste másképp működik — és mivel ezekről a különbségekről az egészségügyben a legtöbb szakértő ritkán beszél itt vagyok, hogy megváltoztassam!

Hormonális egyensúly rendezése természetes módszerekkel

Ez egy ördögi kör, ami megmagyarázhatatlanul sok egészséget aláásó stresszt és fájdalmat okoz, energiát és pénzt emészt fel. És amikor az információk tengerében összezavarodunk, no hát az lehet a legfrusztrálóbb érzés, hiszen már valamilyen szinten tudod, hogy ezek a stratégiák nem működnek. De olyan általánosan alkalmazható nem fogyás, hanem a testzsír veszteség vannak tálalva, hogy amikor nem működnek az esetedben, úgy érezheted, hogy ez a te hibádból van így.

Tanulmány mutatta ki, hogy az avokádó fogyasztás növelheti a lombikbébi kezelés sikerét. Egyértelmű, hogy a zsírok megfelelő egyensúlyának elérése az étrendben fontos szerepet játszik a termékenység megőrzésében. Az eddigi bizonyítékok egyértelműnek tűnnek: ugyanaz az étrend mely egyszeresen telítetetlen zsírsavakban gazdag és telített zsírsavakban mérsékeltamely megvédi a szíved, megóvhatja a termékenységedet is.

Majd ott maradsz azzal a tipikus mentális képzettel, ami kb. Nőkként biokémiailag különbözünk női hormon diéta férfiaktól.

Amikor magunkévá tudunk tenni olyan megközelítéseket, melyek figyelembe veszik a nők egyedülálló biológiai jellegzetességeit — és amikor le tudunk állnia a férfiakkal való versengéssel az egészség terén — elkezdhetünk eredményeket látni.

Az egyedülálló női biokémia biohackelésének kulcsa az, hogy megértsük a menstruációs ciklus változásait, hogy az étel és a testmozgás megfeleljen a természetes hormonális ingadozásoknak.

  1. ciklusharmonizáló diéta nőknek menstruációs ciklusukhoz | Hormonharmónia
  2. Hormonális egyensúly rendezése természetes módszerekkel
  3. У него будет пистолет… От этой мысли у Стратмора свело желудок.

Amikor harmonizálod a ciklusod, könnyebb menstruációkat, kevesebb PMS-t, kevesebb puffadást, tisztább bőrt, a testsúlyod normalizálódását és a test-összetételed javulását fogod élvezni.

Elismerve a hormonális valóságot, végül képes leszel arra, hogy a legjobban nézz ki és hogy nagyon jól érezd magad.

fogyás Olaszországban érezheti e valójában a zsírégetést

A Ciklusharmonizálás tudománya A menstruációs ciklus minden hetében a szervezetnek különböző mikrotápanyag-szükséglete van, mivel a petefészkek és a méh különböző feladatokat végeznek a ciklus egyes szakaszaiban. Ha belegondolsz, van értelme: a tested nem minden nap ugyanaz, így az étrended sem lehet az! Ez nem csak spekuláció!

fogyás legjobb módja 2022 zsírvesztés a száj körül

A kutatások is azt női hormon diéta, hogy ingadozó hormonjaink befolyásolják tápanyagszintünket — és viszont: tápanyagszintjeink befolyásolják hormonjainkat a kutatás azt is mutatja, hogy a mikrotápanyag hiányosságok szerepet játszanak a PMS tüneteinek súlyosságában.

Ez azt jelenti, hogy ciklusunk különböző időpontjaiban különböző mikrotápanyag-szükségleteink vannak.

Egy természetes folyamatról van szó, melybe drasztikusan nem avatkozhatunk bele, de hogy elfogadjuk, és persze ne faljuk fel a hűtőt, majd a fél kamrát, érdemes megismerni, mi zajlik a háttérben. Néhány tanácsot is szeretnék adni, melyek segítségedre lehetnek a kellemetlen tünetek megelőzésében, enyhítésében.

Ez a gyönyörű kép is a ciklus szakaszainak változó minőségeit jeleníti meg szimbólikusan. A manapság oly népszerű táplálkozási trendek vagy diéták — a ketogén diétától, a gabonamentesen át a nyers vegán étrendig — ugyanolyan étkezést követelnek meg minden nap, figyelmen kívül hagyva a mikroelemek és ritmikusan és folyamatosan ingadozó hormonjaink természetes kölcsönhatását.

Ehhez még az is hozzájön, hogy sok táplálkozási és testsúly csökkentő protokoll hangsúlyozza a kalória-korlátozást, ami még egy további problémát okoz. A kalóriakorlátozást ugyanis már összefüggésbe hozták a pajzsmirigyhormon-egyensúlytalanságokkal, ami lassú anyagcserét, hajhullást, száraz bőrt, fáradtságot és szó szerint ködös agyat okozhat. A kalóriák korlátozása továbbá megnöveli a kortizol termelést a kortizol a szervezet egyik stresszhormonjaés a magas kortizol a súlygyarapodás ismert tényezője.

  • A hízás hátterében sok esetben valamilyen hormonális probléma áll.
  • Enni fogyni
  • Az étkezésnek kiemelt szerepe van minden hormonproblémánál.
  • Igazi zsírégetők

Nekünk, nőknek, bizonyos élelmiszereket kell elfogyasztanunk a hormonjaink előállításához. Az egészséges zsírok különösen fontosak, mivel az ösztrogén és a progeszteron koleszterinből készül.

fogyás omni íj hogy nagyon gyorsan fogyjon

Elegendő koleszterinszint nélkül nem tudjuk elegendő mennyiségben előállítani e hormonokat az egészséges menstruációs ciklus fenntartására, nem is beszélve a termékenység támogatásáról. Szükségünk van bizonyos élelmiszerek fogyasztására ezért is, hogy segítsük a felhasznált hormonok lebontását és kiürülését a testünkből és hogy ne álljon be az ösztrogén-dominancia.

Bizonyos ételek támogatják a májat a felesleges hormonok ártalmatlanításában, és segíti a baktériumok bizonyos csoportját a bél mikrobiomban, az úgynevezett estrobolom csoportot, hogy az ösztrogén túlsúlyt kezelje.

dna fogyás buzzfeed súlycsökkenés magasabbra tesz e

Mire számíthatsz, ha harmonizálod a ciklusodat? A Ciklusharmonizáló étrend lényege az, hogy figyelembe vesszük női hormon diéta a tényt, hogy bizonyos kulcsfontosságú élelmiszerek a ciklusod meghatározott, kritikus időpontjaiban segítsék az ösztrogén felesleg lebontását, és így járuljanak hozzá az ösztrogén és a progeszteron egyensúlyának megőrzéséhez.

Ha pedig ez megtörténik, kitisztul a bőröd, kevésbé lesz PMS-ed, illetve nem is lesz, nem lesz többé menstruáció alatt fejfájásod, és kevésbé fogsz felpuffadni a menstruáció előtti napokban. A termékenységed, a szexuális vágyad, az energiaszinted, a vitalitásod és a hangulatod javulni fog. Az étrend szinkronizálásának másik előnye az, hogy mivel minden héten megváltoztatod a tányérodra kerülő ételeket, megszabadulhatsz bizonyos ételekhez kötődő ragaszkodásodtól.

Így az étrended nemcsak változatosabb és kielégítőbb lesz, hanem hosszú távon is fenntarthatóbb. A Ciklusharmonizáló módszer maga a Ciklusharmonizáló étrendnél messzemenően több: nemcsak az ételeidet, hanem a mozgásodat és a különféle tevékenységeidet is megtanítom a módszer segítségével neked a ciklusodhoz igazítani.

NŐI CIKLUS ÉS TÁPLÁLKOZÁS, ÉTVÁGY KAPCSOLATA

Így nem fordítva fogod megülni a lovat és például nem akkor akarsz kikényszeríteni magadból egy új ötletet a munkádban vagy az otthoni projektjeidbenamikor a hormonjaid állása arra alkalmatlan, hanem megtanulod, a ciklusod melyik időszaka a legideálisabb rá és arra tudod majd időzíteni ezt a tevékenységet. Vagy megtanulsz csendesebb tevékenységeket végezni a ciklusodnak abban az időszakában, amikor az energiaszinted úgyis csökken és nem erőlteted azokban a napokban a kimerítőbb mozgást vagy a hajtást a munkában.

Valamelyiket követed vagy egy másik étrenddel próbálkozol éppen? Bizonyára vannak sikerélményeid, de valami mégsem az igazi…Itt olvashatod el, a cikk második részében, miért nem ideálisak ezek az étrendek neked.

5 módszer az inzulinrezisztencia csökkentésére - Bevezetés

A kiegyensúlyozott nőkért szeretettel.