Zsírvesztés esti étkezés

Kalória csökkenő és zsírvesztés Írta: Tom Venuto Iron Magazine "Egyél reggelit, mint egy király, egyél ebédet, mint egy herceg, és egyél vacsorát, mint egy béna. Ez magában foglalja a következő javaslatokat: "Ne egyél sokat lefekvés előtt" "Ne egyél éjféli harapnivalókat" "Ne egyél semmit 19 óra után" "Ne egyél szénhidrátot éjszaka" " után ne egyél szénhidrátot" Én is úgy gondolom, hogy a könnyű éjszakai étkezés általában nagyon jó tanács azok számára, akik fokozott zsírégetést zsírvesztés esti étkezés, különösen azok számára, akik éjszaka inaktívak.

A késő esti evés jobb a zsírégetés és egészség szempontjából? | Eger Egészség

Sok nagy tekintélyű szakértő határozottan azt javasolja, hogy kevesebbet fogyasszon éjszaka a zsírvesztés javítása érdekében, míg mások szerint csak a zsírvesztés esti étkezés órán át tartó "kalória a kalóriában és kalóriában van" számít. A kritikusok szerint nevetséges egy bizonyos órában leállítani az étel bevitelét, vagy azt feltételezni, hogy a szénhidrátok zsírokká válnak éjszaka, mintha valamiféle éjszakai szénhidrátos gremlinek lennének arra várva, hogy a teliholdkor a kalóriák a zsírsejtekbe kerüljenek.

Azt javasolják, hogy ha reggel kevesebbet eszik, éjszaka pedig többet, akkor mindez "kiegyenlíti magát a nap végén". Amit biztosan tudunk, az az, hogy az energiaegyensúly törvénye a nap minden órájában velünk van - és ez mélyebben megfontolandó, amikor rájössz, hogy alvás közben a legkevesebb energiát elfogyasztjuk, és sokan az egész estét nézéssel töltik tévé. Megtiszteltetés számomra, hogy interjút készítettem a sporttáplálkozási és dietetikus Dan Benardot PhD-vel, aki nagyon érdekes perspektívát adott nekünk erről.

Benardot szerint a 24 órás energiamérlegben való gondolkodás súlyosan hibás és elavult fogalom lehet. Azt mondja, hogy az energiamérleg régi modellje a kalóriákat összehasonlítja a kalóriákkal szemben, 24 órás zsírcsökkenés lelassult. Azonban valójában az történik, hogy a tested percenként és óráról órára osztja az energiát, ahogyan a test szükségletei diktálják, nem valamilyen meghatározott 24 órás végpontnál.

Ezt a koncepciót hallottam először dr.

fogyás paleon

Fred Hatfield körülbelül 15 évvel ezelőtt. Hatfield elmagyarázta, hogyan és miért kellene előre gondolkodnia a következő három órában, és ennek megfelelően módosítania az energiafogyasztást. Bár valójában nem új ötlet, dr.

Schobert Norbi: ˝minél több zsírt eszük, annál jobban fogyunk˝ - moonflower.hu

Tegyük fel, hogy a legtöbben hazajönnek a munkából, majd egész éjjel a TV előtt ülnek a kanapén. Tegyük fel azt is, hogy az emberek többsége zsírvesztés esti étkezés este, általábanvagy éjfél körül megy lefeküdni. Ezért az éjszakai idő az az időszak, amikor a legkevesebb energiát elfogyasztják.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Ha ez igaz, akkor logikus azt javasolni, hogy éjszaka ne fogyasszon hatalmas mennyiségű kalóriát, különösen közvetlenül lefekvés előtt, mert ez felesleges üzemanyagot szolgáltatna, amikor nincs rá szükség.

Ennek eredményeként megnő a zsírraktározás valószínűsége. A napi energiamérleg szempontjából teljes értelme van annak a tanácsnak, hogy kevesebbet egyél éjszaka. Természetesen azt is javasolja, hogy ha éjszaka edz, akkor ennél többet kellene enned éjszaka, hogy előzetesen támogasd ezt a tevékenységet, és hogy utána támogasd a gyógyulást.

11 ok, amiért nem sikerül fogynod a hasadról

Azok, akik egy 24 órás energiafogyasztási modellen ragadtak, azt mondanák, hogy az energiafogyasztás időzítése nem számít, amíg a napi összes kalória hiányban van. Próbálja ki ezt a tesztet vagy sem!

érezheti e valójában a zsírégetést

Most zsírvesztés esti étkezés össze ezt UGYANA kalóriatartalmú étrenddel, 6 kis étkezéssel, étkezésenként körülbelül kalóriával, majd kissé módosítsa ezeket az étkezési méreteket, hogy edzés előtt és után egy kicsit többet, éjszaka később pedig valamivel kevesebbet essen. Mindkettő napi kalória. De vajon fognak-e? Tényleg éjfélkor végez számítást, és összeadja zsírvesztés esti étkezés nap összesített összegét, mint egy zsírvesztés esti étkezés, amikor éjjel bezárja a nyilvántartást?

Sokkal logikusabb, hogy az energiát valós időben tárolják és az energiát valós időben égetik el, nem pedig minden 24 órás időszak végén számolják el. A 24 órás energiamérleg csak egy módszer a kalóriák akadémiai rendezésére, hogy megértse és kényelmes időegységekben számolja meg. Ennek megvan a maga haszna, mint például a napi kalóriabevitel kiszámításához az étlap tervezéséhez. Oké, de elég a kalóriákhoz, mi a helyzet az egyes makrotápanyagokkal?

Vannak, akik nem egyszerűen azt javasolják, hogy kevesebb kalóriát fogyasszanak éjszaka, hanem azt, hogy a kifejezetten a CARBS-ből vegye be a kalóriatartalmát, és ne egyenletesen az összes makrotápanyagot. Van benne valami? Nos, több elmélet is létezik.

az elhízottaknak fogyniuk kell

A leggyakrabban idézett elmélet az inzulinhoz kapcsolódik. Éjjek éjjel? Úgy hallottam, hogy este hat óra után nem szabad szénhidrátot fogyasztanom.

  • Esti étkezés fogyás; Minden a szépségről szól
  • Zsírvesztés nem alszik 7. Szauna a szép bőrért, a karcsú alakért
  • Kezdőlap Esti fogyókúra Diéta rabja lettem, regisztráltam a fitneszre
  • Zsírégető testpakolás diy
  • Egészséges esti étkezés a fogyás érdekében - moonflower.hu

Beszéljük meg, hogy mi történik a testedben, ami miatt nem kedveli a szénhidrátokat éjszaka. A kortizol, egy katabolikus hormon, éjszaka a legmagasabb. Ha a kortizol szintje megemelkedik, az izomsejtek inzulinérzékenysége csökken Ő mondta: - Még ömlesztés közben sem akarja elkezdeni a poptorták sálozását lefekvés előtt.

Bejegyzés navigáció

Izom inzulinérzékenységünk a nap múlásával csökken, ami azt jelenti, hogy nagyobb valószínűséggel generálunk nagy inzulinreakciót a szénhidrát beviteléből. Másként fogalmazva, hajlamosabbak vagyunk a zsírtömeg hozzáadására azáltal, hogy éjszakánként szénhidrátokat fogyasztunk, mert testünk nem kezeli olyan jól az inzulin hormont, mint a nap elején. Az ilyen tanácsok eredményeként a testépítő és fitnesz közösségben elhangzott az a hír, hogy kevesebb szénhidrátot kell enned éjszaka.

Nem ismerek egyetlen táplálkozási vagy képzési szakértőt sem, aki nem ért egyet azzal, hogy az inzulinkezelés és az inzulinérzékenység javítása nem hatékony megközelítés a testzsír kezelésében.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF eric berg zsírvesztés

Azonban csak méltányos rámutatni arra, hogy nem minden tudós egyetért abban, hogy az éjszakai szénhidrátvágásnak bármilyen tényleges hatása lesz a zsírvesztésre, az általa létrehozott további kalóriahián kívül. Benardot például nem gondolja, hogy sok minden van benne. Azt mondja, hogy különösen a testedzőknek és a sportolóknak általában kiváló a glikémiás kontrolljuk, ezért a makrotápanyagok arányának nem lehet annyira nagy jelentőségű kérdése, mint a teljes energiaegyensúlynak az adott idő energiaigényével és az étkezési gyakorisággal 3 óránként enni.

Vegye figyelembe azt is, hogy ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy éjszaka semmit ne egyen; ez egyszerűen azt jelentheti, hogy kisebb ételeket eszik, vagy a sovány fehérjét és a zöld zöldségeket vagy egy kis fehérjeturmixot hangsúlyozzák éjszaka.

Számos program javasol egy meghatározott időpontot, amikor meg kell ennie a nap utolsó étkezését. Javaslom azonban, hogy kerülje el az abszolút határidőt, például "nincs étel vagy nincs szénhidrát 18 óra után stb. Személyre szabottabb javaslat az étkezés elfogyasztásának leállítása 3 órával lefekvés előtt, ha praktikus és lehetséges. Például, ha este 6-kor eszik vacsorát, de éjfélig nem megy lefeküdni, akkor van értelme egy kis -as étkezésnek vagy harapnivalónak, de tartsa könnyűnek, lehetőleg sovány zsírvesztés esti étkezés, és ne ragadja meg a hűtőszekrényt kor.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Fontos szabály, amelyre minden esetben emlékezni kell, hogy bármi is működik, továbbra is tegyen többet belőle. Ha lefekvés előtt megeszi a legnagyobb ételt, és egyébként is elveszíti a zsírját, soha nem mondanám meg, hogy változtasson ezen. Az eredmények számítanak. Másrészt, ha elakadt egy zsírégető fennsíkon, ez egy olyan technika, amelyet javasolnék, próbálja ki.

Veszteség zsír folyamat. Szálkásítás izomveszteség nélkül

Az éjszakai étkezés valószínűleg továbbra is vita tárgya - különösen az a rész, hogy a szénhidrátokat célszerű-e eltávolítani az esti étkezések során. Azonban talán még a szkeptikusok is belegondolhatnak, hogy ha a szénhidrátok éjszakai kivágása hatékony a zsírvesztés szempontjából, annak az egyszerű oka lehet, hogy arra kényszeríti, hogy kevesebbet fogyasszon. Más szavakkal, ha kevesebb kalóriát vagy kevesebb szénhidrátot fogyasztunk éjszaka, nagyon hatékony szabály lehet a napi kalóriák kordában tartása és a bevitel és az aktivitás összehangolása, míg azok az emberek, akiknek éjszaka szabad ad libitumot enni, amikor otthon vannak, a kanapéra ragasztva, tévét néznek stb.

Én személy szerint?